Laatste dag

15 oktober 2015 - Paris, Frankrijk

Vandaag is het dan zover, onze laatste dag. We zouden eerst deze doorbrengen in Parijs, maar hadden gisteravond besloten om toch op Disney te blijven.
Dit bleek een juiste keus te zijn geweest.

Eerst weer rustig ontbeten en daarna de laatste dingen in onze koffers gedaan.
Uitchecken en koffers achterlaten in het Hotel (wat een heerlijke service).

Eerst naar de Studio's, want we hebben de HtH nog niet gehad! 10 minuten wachttijd, dus snel doorlopen.
Hoppa dat was 1 attractie, we hebben nog een VIP fastpass wat doen we daarmee? Juist... opnieuw Ratatoille! Wat een leuke attractie, zelfs voor de tweede keer.
Hierna dan ook maar de Tours doen, heb een nieuwe camera dus moet toch de Tours even opnemen.

Dan is het alweer tijd voor koffie of iets anders warms, dus naar het disney park.
Lekker warme chocolade melk met een donut.. mmmm

Dan wat gaan we nu doen? Moeten ons vermaken tot 15:00 want dan begint er een show die we willen zien.
Beetje lopen, en dan waarom ook niet Sneeuwwitje in. Dit ging wel te snel, maar was wel erg leuk.
Na Sneeuwwitje weer even wat gewandeld, en toen kwamen we aan bij Mickeys House. Beide geen idee wat dit was (vroeger was het een klein theater). Het was 20 minuten wachttijd dus we gingen netjes naar binnen, bleek dat we op de foto konden met Mickey!! Super leuk...
Achter ons in de rij bleken 2 Nederlandse meiden te staan, waren hier met een schoolreisje.
Even gepraat met hun, en bleek dat ze zoch tot 19:00 moesten vermaken op het Disney park en konden de studio's niet in.
Nadat ik op de foto was geweest met Mickey, kwam papa met een top idee.
Omdat het onze laatste dag hier is, en wij de studio's niet meer in hoeven, hebben we ons kaartje geruild met die 2 meiden. Zo konden hun toch nog de studio's in, hier waren ze heel erg blij mee en erg dankbaar! Wij zouden zeggen geniet ervan meiden!!!

Hierna besloten om alvast de laatste dingen te halen die we willen, zoals Fudge voor mama (ja we denken wel aan der).

Hierna maar weer even gaan zitten, want papa had wat pijn aan ze rug. Hier gewacht tot het tijd was voor de show.
15:00 de sjow begint, 15:05 de show is voorbij. Wat een domper was dat zeg!! Sta je daarvoor in die kou te wachtte... brrr

Na deze hele lange show, zijn we rustig gaan wandelen richting Earl Sandwich. Daar heerlijk een salade gegeten en papa een wrap.
Ook maar besloten om een wrap mee te nemen voor onderweg, we weten namelijk niet wat we in de trein krijgen.

Daar gaan we dan.. met de metro naar Gare du nord. Van marne la vallee-chessy naar les halles, overstappen naar Gare du nord. Vanaf disney helaas staan.. maar de ruimte.
Eenmaal aangekomen bij Les halles.. WOW..OMG.. wat een drukte.. als Sardientjes in een blik wordt je de metro ingeduwt!! Wat eern ervaring.. dit zou je maar elke dag moeten voor meerdere haltes. Gelukkig hoefde wij er maar 1!!!

Nu wachttende op de trein om naar huis te gaan