14 okt. Dagje Disney

15 oktober 2015 - Marne-la-Vallée, Frankrijk

Vandaag bleven we weer een dagje op Disney.
Na het ontbijt direct naar het park om in de rij te gaan, voor een reservering om met een Disney Princes op de foto te kunnen. Dit was gelukt!
Tijd dat we kunnen is tussen 12:35 & 13:05. Dus we hadden nog tijd, want het was pas 11:00. Dus besloten we om weer ff wat te gaan drinken, dit keer in Discoveryland. Eenmaal ons drinken en dat we zaten begon op het podium de Jedi Training (Star wars) voor de kinderen. Wat onwijs leuk was dat, ze mochten zelfs tegen Dark Vader vechten!
Na de show rustig aan richting het "Princess Pavillion", om op de foto te gaan met een princess. Het blijft een verrassing met welke princess tot je het muurtje omloopt, wij hadden Doornroosje (gelukkig)! Ze nemen de tijd voor je, maken een praatje en je wordt ook op de foto gezet door een Professionele fotograaf. Na de fotosessie kan je de foto's bekijken op een scherm, deze waren zo leuk dat we er gelijk 2 hebben gekocht!

Na deze ervaring nog even wat attracties ingeweest, Peterpan & Pirates of the caribieen. Toen was het alweer tijd voor een hapje, lekker een pizza en papa een muffin. Dit met een heerlijk warm kopje thee, want het was vreselijk koud buiten!!! Brrr...

Maar we moesten toch weer naar buiten, papa moest nog foto's maken van de Halloween Parade.. brrrrr...

Na de parade zijn we terug naar ons hotel gegaan, en besloten om met de schuttle taxi naar de Outlet te gaan (5min. van Disney af).
Dit was voor mij een geslaagde dag, een mooie jas en een tas met bijpassende portomonee.. en natuurlijk van het merk Guess i love it!!

Eenmaal terug moesten we natuurlijk nog dineren... we wilde na de slechte ervaring van gister bij Planet Hollywood, gaan eten bij Rainforest Cafe. Helaas deze was dicht vanwege een prive feest. Dus dan toch maar naar Planet Hollywood (andere restaurants hebben niets bijzonders). Maar gelukkig vandaag was het weer als vanouds!! Eten was weer heerlijk, Mmmm

Dan weer terug naar het hotel, omdat het ons laatste avondje hier is, gingen we even een drankje doen in de bar. Een "Moca Cola" jeetje dit was lekker, was een ijscoffie maar dan met prik... mmm

Na dit laatste drankje weer naar boven om de koffer in te pakken, en te gaan slapen voor ons laatste dagje morgen!!