2e dag op Disney, 12 okt.

13 oktober 2015 - Marne-la-Vallée, Frankrijk

Daar begon het onze 2e dag op Disney.
Eerst natuurlijk het ontbijt, met al die lekkere dingen.. Mmmm

Daarna hoppa snel snel naar de filmstudios, want we moeten optijd bij een attractie zijn. 1 voordeel we hebben een VIP fastpass dus kunnen op elk tijdstip gaan. Dus ook om 10:00 als die net open gaat. Daar stonden we dan net als 3e in de rij v.d. fastpass (de gewone rij was heeeeeel lang). 10:00 nog niet open... 10:15 nog niet open.. brrrr koud!!
En jahoor eindelijk iets over 10:30 ging ie open.. dus hoppa erin! En het was het wachtte waard! Wat is Ratatouille een onwijs leuke attractie!!! Echt leuk..

Daarna snel door naar het gewone park, want we moeten onze tijd reserveren voor de Princessen, helaas na een half uur was dit al vergeven. Dus woensdag weer een kans!

Wat hebben we dan gedaan... juist gewoon lekker weer gewandeld. Een half uur gewacht voor je met Jack (disney nightmare)op de foto kan.

We kregen beide alweer trek in wat eten, en jahoor het was vandaag ijskoud dus moesten we ook ff terug naar ons hotel voor een jas.

Hierna lekker warme koffie gedronken bij Starbucks met een heerlijk Cookie and cream gebakje erbij.. mmmm

Hierna weer rustig gaan lopen... en weer een half uur gewacht op de Halloween Parade. Weer wandelen en toen hoppa weer 20 minuten wachtte bij een attractie, dit keer van Buzz Lightgear! Wat een grappige attractie is dit, je zit met z'n 2e in een karretje, hebt beide een laserpistooltje en je moet de boze robots uitschakelen! Hiervoor krijg je ook punten... helaas heeft mijn vader gewoon met een verschil van 2000 punten .. hahaha

Om 17:30 stonden we weer netjes te wachtte voor nog een Parade, deze is zoals voorgaande jaren eigenlijk het zelfde. Alleen dit jaar zat ook Frozen erbij.

Na de parade heerlijk wezen eten bij Planet Hollywood... mmm wat was dat lekker en voor die Brownie als toetje!!

19:30, na het eten moeten we weer terug het park in voor "Disney Dreams" een spectaculaire show! Met vuurwerk, watershow, laserlichten en verhalen geprojecteerd op het Kasteel van Disney! Dit blijft een mooie show, iets wat elke Disney fan elke avond zou kunnen zien!!

Slaap lekker allemaal. xXx