Het park

12 oktober 2015 - Marne La Vallée, Frankrijk

Daar kwamen we dan.. voor de zoveelste keer door de poortjes van Disney. Toch is het elke keer weer speciaal, elke keer een ander thema!

Dit jaar Halloween, sjeez wat hebben ze het leuk aangekleed! Overal pompoenen, zwarte katten, spookjes ... heel veel spookjes. Mijn vader wilde nog nooit zovaak op de foto! Haha..

En dan wil ik natuurlijk weer een foto van het kasteel, dit gemaakt vanaf het prieeltje(begin mainstreet)... en dan *klak..klak..klak* papa zegt; kijk achter je dan! Ik draai me om en *schrik* daar stond Goofy opeens!! Haha.. nog nooit geschrokken van Goofy maar nu dus wel! Natuurlijk gelijk op de foto, want dat was die me wel schuldig!! Haha

We hebben heerlijk rustig gewandeld.. winkeltjes bekeken en weer even mijn super Barba Pappa (suikerspin) gehaald

Om 17:00 besloten om even naar ons hotel te gaan. Even de voetjes rust geven en bedenken waar we gaan eten.
Het is het Rainforest Cafe geworden. Gezelligheid altijd, bewegende dieren om je heen.. regen.. wind.. mist en natuurlijk af en toe een onweersbui!
Heerlijk gegeten daar en een halve liter frisdrank op (foei).

Daarna nog even door Village gewandeld en de dag afgesloten met een drankje in onze lounge.